Supra - Acquis (Polski)
badge
Supra

Dlaczego Supra?

Supra to rozwiązanie ubezpieczeniowezaprojektowane specjalnie po to, aby pomóc leasingodawcom właściwie chronić finansowane aktywa. Model zakłada obowiązek właściwego ubezpieczenia przedmiotu finansowania, nakładany na leasingobiorcę przez odpowiednie zapisy umowy. Acquis weryfikuje, czy jest on odpowiednio ubezpieczony. Jeśli nie – środki trwałe bez wystarczającej wymaganej ochrony są objęte najwyższej jakości polisą ubezpieczeniową leasingodawcy.

Ochrona wszystkich finansowanych aktywów
Dodatkowe przychody dla leasingodawców
Doskonałe wyniki satysfakcji klienta

Jak to działa

  • Unikalny model ubezpieczeniowy stworzony do ochrony przedmiotów leasingu.

    Supra oferuje leasingodawcom innowacyjne rozwiązanie w zakresie ochrony ubezpieczeniowej aktywów. Filarem modelu Supra jest zapisany w umowie wymóg odpowiedniego ubezpieczenia finansowanego środka trwałego, który leży po stronie leasingobiorcy. Po uruchomieniu umowy finansowania Acquis weryfikuje, czy przedmiot leasingu jest faktycznie objęty odpowiednim ubezpieczeniem. Jeśli nie – Acquis zapewnia jego ochronę dzięki najwyższej jakości polisie generalnej leasingodawcy. W rozwiązaniu Supra to Ty jesteś jedyną stroną ubezpieczoną. Dzięki temu cały proces jest wyjątkowo prosty, na czym korzystasz Ty oraz Twoi klienci.

  • Najwyższa jakość, ochrona ubezpieczeniowa „all risk”

    Supra to najwyższej klasy rozwiązanie ubezpieczeniowe zaprojektowane specjalnie do ochrony aktywów finansowanych leasingiem i zabezpieczeniu ich przed wszelkimi ryzykami. Dzięki unikalnym założeniom zapewnia komfort Tobie i Twoim klientom. Model Supra zawiera kompleksową, najlepszą w swojej klasie polisę ubezpieczeniową, która wspiera ciągłość działalności biznesowej klientów. Warunki ubezpieczenia nie wymagają udziału własnego w szkodzie, zakładają jedynie minimalne wyłączenia, a szybka naprawa lub wymiana sprzętu oraz kompleksowa ochrona to wartości, które docenią Twoi klienci.

  • Outsourcing likwidacji szkód

    Nasz zespół likwidacji szkód jest fachowo przeszkolony do obsługi w języku ojczystym klienta wszystkich zapytań związanych z danym zagadnieniem. W audytach jakościowych ubezpieczycieli cyklicznie osiągamy wynik ponad 97%. W pełni rozumiemy, że posiadanie urządzeń które są uszkodzone lub nie działają prawidłowo, może wywrzeć negatywny wpływ na działalność biznesową klientów, dlatego naszym celem jest zapewnienie jak najszybszej i terminowej likwidacji szkody oraz zminimalizowanie potencjalnych zakłóceń w działalności klienta. Nasz portal internetowy "Claims" jest dostępny 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, co zapewnia maksymalną wygodę zgłaszania ewentualnych szkód.

  • Pełna zgodność z obowiązującymi przepisami

    W proponowanym przez nas rozwiązaniu ubezpieczeniowym, które sprawdziło się na wielu europejskich rynkach, leasingodawca jest jedynym ubezpieczonym. Fakt ten znacznie upraszcza obowiązki regulacyjne, szczególnie w porównaniu z innymi modelami ubezpieczeń. Supra to produkt w pełni zgodny z obowiązującym przepisami i ściśle spełnia standardy regulacyjne obowiązujące w Wielkiej Brytanii i Unii Europejskiej, w tym w Polsce. Działalność Acquis jest regulowana przez Financial Conduct Authority (FCA) w Wielkiej Brytanii oraz Autoriteit Financiële Markten (AFM) w Unii Europejskiej. Nasz wyspecjalizowany Zespół ds. Prawych i Compliance stale monitoruje zgodność proponowanych rozwiązań z obowiązującymi przepisami.

  • Rozwiązanie zorientowane na klientów

    Dzięki szybkiej obsłudze w ramach polisy ubezpieczeniowej naprawa lub wymiana przedmiotu lesaingu przeprowadzana jest w najkrótszym możliwym czasie. To pozwala ograniczyć zakłócenia w pracy lub przestoje po stronie klienta. Rozwiązanie Supra odpowiada na potrzeby klientów i zapewnia im bezpieczeństwo, ułatwiając kontynuację działalności operacyjnej w przypadku utraty finansowanego leasingiem urządzenia.

Chcesz korzystać z Supra?

Tak!
back to top